lauantai 9. elokuuta 2014

INSPIRATION vol. 1

Hellurei ihmiset!

Mulle on nyt viime päivien aikana tullut melkein jokapäiväiseksi ajanvietteeksi selata We♥Itin sivuja inspiraatiota hakien. Ajattelin jakaa myös teidän kanssa niitä kuvia mitä ole sieltä tallennellut, mutta koska niitä kuvia tosiaan on hurja määrä jaan ne muutamaan eri postaukseen. Tässä ekassa postauksessa onkin sisustukseen liittyviä kuvia.

Ensin muutama kuva pääosassa makuuhuoneen sisustukseen. Mun huone nimittäin tällä hetkellä aika värikäs sekametelisoppa kun sinne on kerääntynyt kaikkea tavaraa vuosien varrella. Siksi on ihanaa haaveilla unelmahuoneesta ja poimia näistä kuvista tiettyjä elementtejä joista mä pidän.

Ihan ensimmäisenä mun on pakko mainita tuo talja! Kun mä olin vielä ala-asteella, meillä oli sellainen ja mä usein levitin sen vain lattialle ja makoilin sen päällä kun se oli niin ihanan pehmoinen. Pari vuotta sitten se jouduttiin kuitenkin heittämään pois kun alkoi olla jo niin huonossa kunnossa. 

Toinen asia on tuo tilkkutäkki tyyny ja suuri tyynymäärä yleisestikin. Me aloitettiin käsityötunneilla tosiaan suunnittelemaan tilkkutäkki työtä, ja mulla on suunnitteilla suuri tilkkutäkkipeitto. Tyynyt muutenkin on kivoja, sillä kuten pehmolelujakin, tyynyjä on kiva halia ja mähän tarvitsen jotain rutistettavaa öisin :D

Viimeisimpiä asioita tästä on tuo suuri koristemerkki hyllyllä ja roikkuvat valot. Mä tykkään tosi paljon noista isoista koristekirjaimista, -numeroista ja -merkeistä, ja olis tosi kiva saada itsellekin joku sellanen, heti kun vain bongaan sellaisen jostain. Tuo valo olisi sellanen kiva, tunnelmaa tuova, ja lisäksi ahdistuksesta johtuen mä en myöskään pysty nukkumaan kovin hyvin täysin pimeässä. Yleensä mulla on mu huoneessa kattovalo päällä koko yön, mutta jos saisin tollasen luulen että se tois ihan tarpeeksi valoa mun öihin.

Tässäkin on talja! Päähuomio mulla kuitenkin on tuossa lipastossa ja laatikoissa, sillä paljon krääsää omistaessani, mitä enemmän säilytystilaa omistan sen parempi. Noi ruusukuvioiset laatikot on tosi nättejä, samaten tuo alhaalla oleva taulu. Lisäksi kuvassa olevia purkkeja olis kiva täyttää joillakin söpöillä karkeilla, myös ulkonäön mutta vielä sitäkin enemmän sen takia että jos karkinnälkä iskee apu on lähellä. ;D

Tää kuva ajautui mun galleriaan tuon kokovartalopeilin, vaaterekin ja koristevalojen ansiosta. Kumpikin on sellaisia joita mä tarvitsisin aika kipeästi huoneeseeni, varsinkin kun tämänhetkinen kokovartalopeilini on ennemminkin puolivartalopeili. Vaaterekistä taas olen haaveillut kauan, sillä olis mukava säilyttää mun lempivaatteita vähän esillä sekä helposti saatavillä, tällä hetkellä ne kun on tungettu kahteen eri lipastoon ja tila alkaa vähän loppua...

(Blogger, miksi söit laadun ;c)
Jei, taas kerran paljon tyynyjä! Ja ihanan pehmoisen näköinen viltti ♥ Mun lempiasia tässä kuvassa on kuitekin tosi nätti kukkaruukku ja tarjotin sille, sekä varsinkin noi ruusut. Mun pitäis vain luultavasti hankkia tekokukkia kun onnistun tappamaan kaktuksenkin vedenpuutteeseen... :D

Vaaterekki jälleen kerran. Alunperin sen takia tämä kuva tallentuikin puhelimeeni, tosin mä pidän myös tosi paljon kaikenlaisista julisteista ja mun seinät onkin niitä täynnä... :D 

Voi vitsit, mun unelmatyöpöytänurkkaus olis just tällänen! Oma tietokone on hankinnassa, sillä läppäri alkaa olla vähän aikansa elänyt ja kärsinyt sen jälkeen kun on saanut sisuksiinsa milloin mitäkin limsaa tai jogurttia... Tässä kuvassa on muutenkin paljon yksityiskohtia joista tykkään. 

Mun tietokonepöydällä pitäisi nimittäin ehdottomasti olla lukulamppu sekä kynäpurkkeja, sillä luultavasti tekisin sen ääressä myös läksyt. Noi Ben&Jerry's-purkit on ihan huippusöpö yksityiskohta, ja voi olla että varastan idean itsellenikin heti kun saan vain tarpeeksi rahaa ostaa tuota kallista mutta syntisen hyvää jäätelöä. Ja nuo suklaat tuossa pöydällä, Anni tahtoo ;c

Toi ylläoleva hylly on myös sellainen joka on täynnä kaikkea kivaa. Etenkin se säilytystila on kiva juttu, samoin koristekirjain. Ja vielä enemmän plussaa tuovat taas kerran nuo koristevalot. Voi miksi mun huoneessa on vinokatto niin etten voi toteuttaa näitä :_;


Tässä tiivistyy taas moni asia joista mä pidän. Paljon tyynyjä, vaaterekki, koristevalot, nätit taulut ja uut yksityiskohdat, kukat ja ruusukuosi sekä yleensäkin tyttömäisyys ja kodikkuus.

Jos mun pitäisi luetella sellaisia asioita joista varsinkin pidän makuuhuoneissa ja joita toivoisin omaan huoneeseeni, on niitä monta, mutta suurimpia asioita nämä;
• Se että huoneessa hallitseva väri olisi valkoinen ja yksityiskohdat taas vaaleanpunaisia ja/tai kukkakuosisia.
• Tyttömäisyys. Sitä mä kaipaan mun huoneeseeni ja sitä on ehdottomasti liian vähän.
• Pehmeä valaistus. Esimerkiksi just nuo korisvalot nitä monessa kuvassa roikkuu seinillä olis ihan unelmajuttu.

Unisiepparikuva on täällä ihan vain siksi että rakastan unisieppareita ♥

Heh, ei tässä muuta kuin että haluan tälläsen joskus mun ovimatoksi :D

Tykkään tästäkin tosi paljon, koska tollanen lipasto olis ihan loistava siinä suhteessa että siinä on paljon tilaa ja voisin tunkea sinne ison osan mun krääsästä.

Noniin, vähän tälläisiä "miltä haluaisin tulevaisuuden olohuoneeni näyttävän" -kuvia.

Myös olohuoneessa mä tykkäisin, että hallitseva väri olis valkoinen. Korostusväri(onko se edes oikea termi?) voisi kuitenkin olla musta. Mä en tykkää siitä että asunnot on typistetty liian mustavalkoisiksi ja sellaiseksi että missään ei ole mitään persoonallista, ja siksi mä haluaisin että näiden kahden värin lisäksi mun olohuoneessa olisi joitakin mun näköisiä yksityiskohtia kuten kasveja, tauluja jne...

Tässä kuvassa on mun mieleen kivasti erilaisia yksityiskohtia. Toi sivustalla oleva hylly on tosi nätti ja olis varmastikin tosi kätevä säilytyspaikka kirjoille. Lisäksi tuo seinällä näkyvä mustavalkoinen kuva on upea.

Tallensin tän kuvan vaan sen takia että tää idea on upea. Mäkin haluan kaappiin kätkettävän työhuoneen! ♥

Tää ei välttämättä olis ihan minkään opiskelijakämpän tyyliä, mitä siis näissä muissa sisustuskuvissa oon katsellut, vaan sopisi ennemminkin sellaiseen satumetsän kaltaisen metsän keskellä olevaan vanhaan, tummasta puusta rakennettuun suureen omakotitaloon, jollaisesta myös haaveilen. Oon myös aina halunnut sellaisen leveän ikkunalaudan jolla voisi istua ja katsoa ikkunasta ulos, ja tää ajais kyllä melkein saman asian.

♦ ♦ ♦

Jep. Myöhemmin tänään, heti kun äiti tulee kotiin, meiltä lähtee myös tilaus H&M:lle, ja osa tilauksen vaatteista onkin sellaisia joista haaveilin viimepostauksessa. Tässä puolet tilauksesta;
Tuollaista. Loput saatte tietää heti kun saan ne käsiini! ;D

Olis tosi kiva tietää millasia sisustushaaveita teillä on! Joten laittakaa niitä vaikka kommentteihin, samoin kuin postausehdotuksia saa edelleen ehdottaa.

Kaikki kuvat © Weheartit

4 kommenttia:

  1. heei anni <3 lähetäänkö joskus vaikka Tuuriin kattoon kaikkee sisustus/koristekrääsää? oon himonnu ties kuinka kauan mutta kukaa ei ikinä jaksa tulla mun kans.

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana blogi jäin lukijaksi! 😊

    http://elamanpieni-iloja.blogspot.com

    VastaaPoista