keskiviikko 20. elokuuta 2014

LEMPIBLOGINI TOP 5

Hellurei!

Mun koko viikko on nyt kyllä mennyt niin nuhaisissa tunnelmissa ettei mitään rajaa... Ääni on niin mennyt ettei musta kuulu muuta kuin muutamia vinkaisuja aina satunnaisesti jos yritän jotain sanoa. Siksi mulle määrättiin täydellinen puhekielto siihen asti että ääni palautuu :D Eikä se puhekielto ole edes se pahin, vaan se etten mä pysty laulamaan! Yleensä hoilottelen jatkuvasti mutta nyt se ei onnistukaan. 

Mutta siihen postauksen aiheeseen. Mä tulin nyt tän tylsän illan kunniaksi päivitelleeksi vähän tuota listaa niistä blogeista joita luen, ja aika kivasti se luettujen blogien määrä väheni 246:sta 64:n. Tässä samassa mun onki hyvä kartoittaa myös mun lempiblogeja.

Aina blogin nimeä klikkaamalla pääset kyseiseen blogiin!


Mä oon seurannut Tuulin blogia tosi kauan, sekä sen takia että hänellä on ihana tyyli kuin että Tuulin kirjoitustyyli on ihanan selkeä. Lisäksi samanlaiset mielenkiinnon kohteet Tuulin kanssa on sellaisia jotka saavat mut hänen blogiaan seuraamaan.


Mä ihailen Tanjan meikkaustaitoja ja kauneutta, ja rakastan katsella kuvia hänen upeista meikeistään sekä asuista. Tanjalla on todella kiva tyyli, ja lisäksi hän on todella mukavalta vaikuttava ihminen.


Kristiinan blogi on ihanan pirtsakka, ja kute myös Tuulin blogia, olen seurannut Kristiinan blogia kauan, siitä asti kun hän vielä pukeutui gyarutyylisesti, ja sen tyylin takia alunperin aloinkin blogia seuraamaan. Kun tyyli kuitenkin muuttui, jäin lukijaksi, yksinkertaisesti siitä syystä että Kristiina on vahva, kaunis ihminen ja taitava kirjoittaja!


Löysin tän blogin itseasiassa aika hetki sitten, mutta hetkessä tää on noussu melkein mun lemppariksi! Elisalla on tosi kiva tapa muokata kuvat, ja lisäksi teksti on tosi mukaansatempaavaa. Elisa on myös todella kaunis, ja hänen tyylinsä on ihan uskomattoman ihana! ♥ Ja lisäksi Elisa on Potterhead, joka on aina vain plussaa... :D


Saijan blogi on ihan tajuttoman ihana! ♥ Odotan aina, koska uusi postaus saapuu. Eikä sitä tarvitse yleensä odottaa kauaa, sillä Saija postaa aktiivisesti, ja lisäksi hänen kuvansa ovat aina kauniita, kirkkaita. Saijan tyyli on ihana, ja haluaisin mieluusti kurkistaa hänen vaatekaappiinsa joskus. Saijalla on monipuolisia postauksia asupostauksista kuulumisiin, smoothieohjeisiin ja kuukauden suoksikkeihin sekä paljon muuta. Jos multa kysyittäisiin suurinta innoittajaa tämän mun blogin kanssa, se olisi ehdottomasti Saijan ja hänen hurmaava bloginsa!

♦ ♦ ♦ 

Millaisia teidän suosikkiblogit on? Linkkailkaa niitä ihmeessä mulle, mä haen aina hyvin mielelläni uutta luettavaa!

8 kommenttia:

  1. hahah, kohdalle osu 3/5! :-D pitänee tutustua vielä nuihin pariin blogiin!


    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kannattaa! Mä olisin voinu listata monta muutakin blogia joista tykkään mutta nää valikoitui suosikeiksi :D

      Poista
  2. Kivoja blogeja! :) Kaikki oli mulle tuttuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi on kaikki suhteellisen tunnettuja. Eikä kyllä oo ihmekään! :D

      Poista
  3. Chelsea / Erikaaww6. lokakuuta 2014 klo 9.18

    Mulla on kans oma blogi WordPressin puolella ja postailen sinne suhteellisen usein.

    VastaaPoista
  4. Ja linkki unohtui... erikanblogi.wordpress.com

    VastaaPoista