torstai 18. kesäkuuta 2015

KCON TURKU 2015

"Nyt kun mäkin oon vihdoin saanut nukutuksi kunnolla(ja luultavasti paskottua unirytmini totaalisesti koska heräsin 5 minuuttia sitten), aattelin et mäkin voisin väsätä kiitospostausta, mistäpä muustakaan kuin KCONista.
Mä olin osana järjestäjätiimiä, ja voin sanoa että nautin siitä hommasta, vaikka kaksi kokonaan mun kontolla olevaa ohjelmanumeroa stressaskin aikalailla. Mun juonnot oli luultavasti hyvin awkwardeja ja iltabileissä lavalla tanssiminen vielä awkwardimpaa, mutta mä en välitä siitä koska oon kuitenkin nauttinut niistä kummastakin.
Näin staffiin näkökulmasta meidän tapahtuma meni tosi hyvin. Muutamia teknisiä ongelmia, pieniä myöhästymisiä ehkä meidän puolelta vähän liian myöhäistä informointia. Nää on kuitenkin asioita joista voi ottaa opikseen ja korjata sitten myöhemmin, ja voitte olla 110% varmoja siitä että mut näkee ens vuonnakin järjestäjäporukassa.
Yks paras osa koko tapahtumaa oli ihmiset, joita tapasin paljon mutta joille ehdin puhua liian vähän. Ikävä teitä kaikkia silti tulee, jopa niitä jotka unohdin merkitä tähän. Itkin jopa vähän junassa(Jasminilta salaa) kun mietin kauhulla kuinka kauan siihen on että tuun näkeen joitakin teistä seuraavan kerran.
Mä kiitän kaikkia staffeja, vänkäreitä, kävijöitä ja esiintyjiä siitä että tulitte ja olitte mukana tekemässä ekaa KCONia sekä samalla osana mun yhtä elämäni parasta päivää! ♥"

Tää on suora lainaus mun Facebook-päivityksestä, jonka mä tein KCONin jälkeen. Vaikka mukana ehkä olikin jotakin conin huumaa, mä pystyn vieläkin allekirjoittamaan kaiken. Ehkä pientä puolueellisuutta, mutta KCON Turku oli yks parhaista coneista missä mä oon ollut. Nautin siitä työstä ihan täysin siemauksin, ja iltabileissa lavalla kirjaimellisesti twerkatessa mua ei edes hävettänyt, koska mulla oli hauskaa. 

Mä olin rehellisesti sanottuna stressin takia aivan hajalla ite tapahtumapäivänä, vaikka en sitä ehkä näyttänyt. Mulla oli vastuulla kaks isoa ohjelmanumeroa, ja vielä junassa raapustin niitä Mix & Macthin kysymyksiä sekä varmistelin dance battlen tekniikkajuttuja. Pelottavinta siinä oli, että koska mä olin oikeasti vastuussa niistä, mä saisin syyt niskoilleni ja vihat ylleni jos jokin meniskin vikaan. Tän stressin takia mä en oikeastaan syönyt koko päivän aikana mitään; junassa smoothien ja muffinin, Turussa kaksi Hesburgerin fruitieta. Oletettavasti mä olin siis aika poikki illalla, kun me mentiin yhden järjestäjän luo porukalla yöksi. 

Mutta koska mä onneksi pärjään vähällä ruoalla, ei mun kunto ollut kuitenkaan ollenkaan niin huono kuin joillakin. Mä olin oikeastaan vain väsynyt, ja aamulla mä olin ihan okei. Mä olisin mieluusti jäänyt Turkuun pidemmäksikin aikaa, mutta meidän piti Jasminin kanssa lähteä yhden junalla pois.

Mä odotan että nettiin tulis enemmän videomateriaalia esimerkiksi flashmobista ja dance battlesta, ja jaan ne sitten tänne!


High Definition, √4 ja me!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti