torstai 11. kesäkuuta 2015

KOREAN CAMP 2015 IN FINLAND

Hello everyone!

Mä kirjoitan tän postauksen myös englanniksi, ihan vain koska epäilen että muutama sellainen jotka eivät suomea puhu voivat tämän lukea... Mun englanti ei ole kuitenkaan täydellistä, joten mä pahoittelen jos teen virheitä!

I will write this post also in english, just because I suspect that a few person who don't understand finnish might read this... My english is not perfect, so I'm sorry if I make some mistakes!

Viime viikon tiistaina mä suuntasin kohti Keravaa, Korean Campille. Mun tunteet oli hyvin ristiriitaiset; mä olin innoissani, mutta myös peloissani. Leirille oli tulossa tasan yksi henkilö, jonka mä tunsin ennestään. Mä olen oikeastaan ujo henkilö, jonka takia en ollut varma siitä, tulisinko tutustumaan kehenkään. Onneksi mä pelkäsin turhaan.

Last weeks Tuesday I headed to Kerava, Korean Camp. My feelings were really contradictory; I was excited, but also scared. There was coming only one person to the camp I knew before. I'm actually shy, and that's why I wasn't so sure if I could make any new friends. Luckily I was scared for nothing.

Ne neljä päivää, jotka mä vietin leirillä, oli yksiä mun parhaimpia. Mä nautin jokaisesta sekunnista, silloinkin kun olin nukkunut vain 3 tuntia tai olin läpimärkä mini olympicsin jälkeen. Mä sain kavereita, opin paljon uutta ja nauroin paljon. Mä myös itkin.

Those four days I spent in a camp, were one one the best days of my life. I enjoyed every second, even when I had slept only 3 hours or when I was soaking wet after mini olympics. I got new friends, learned new things and laughed a lot. And I also cried.

Meidän leiriin kuului paljon erilaista tekemistä, kuten esimerkiksi kalligrafia, taekwondo, kendo ja korean oppitunnit. Lisäksi joka päivä oli erilaisia isoja ohjelmia, kuten Mini Olympics ja Korean Town. Meidän päivät oli aika lailla täynnä tekemistä, joka oli mukavaa mutta aika uuvuttavaa.

We had many kind of things to do there, for example calligraphy, taekwondo, kendo and korean classes. In addition we had different big programs every day, like Mini Olympics and Korean Town. Our days were full of things to do, and it was nice but pretty exhausting.

Meillä oli myös kpop contest, johon minä, Mio, Netta, Kia ja Ronja osallistuttiin. Rehellisesti sanottuna meidän esiintyminen meni täysin pieleen, mutta se ei oikeastaan edes haittaa mua niin paljon. Mulla oli hauskaa ja se on ihan tarpeeksi.

We also had a kpop contest, and me, Mio, Netta, Kia and Ronja participated. Honestly we did really bad, but it actually don't even bother me that much. I had fun and I think it's enough.

Mulla olisi vielä paljon enemmän sanottavaa, mutta koska mä en pysty jostain syystä ajattelemaan selvästi selvästi, mä taidan lopettaa tähän. See ya!

I would have so much more to say, but because I can't think clearly right now for some reason, I will just stop here. See ya!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti