sunnuntai 5. heinäkuuta 2015

VIIKON HEPPAILUA

cavallon leiri 2015 360

cavallon leiri 2015 020

cavallon leiri 2015 022

cavallon leiri 2015 024

cavallon leiri 2015 058

cavallon leiri 2015 263

cavallon leiri 2015 518

cavallon leiri 2015 619

Heippa!

Mä oon nyt vihdoinkin kotiutunut viikon mittaiselta ratsastusleiriltä, purkanut kaikki tavarat sekä muokannut kuvat. Isoin operaatio oli edes valita ne kuvat joita ryhtyisin muokkaamaan, sille kamera on käynyt melkein koko ajan ja kuvia yhden viikon ajalta kertyi yli 2 000.

Tää leiri järjestettiin Seinäjoella, Cavallon ratsastuskoululla. Mä oon ollut samalla leirillä kahtena aiempanakin vuonna, 2012 ja 2014. Cavallo kun on mun vakiotalli missä käyn muutenkin ratsastamassa.

Meidän päivien ohjelmaan kuului aamupala, aamun ratsastustunti, ruokaa, teoriatunti, toinen ratsastustunti, lisää ruokaa, leirikioski ja iltatalli. Illat oli vapaata ja ne kuluikin yleensä kuvia tietokoneelle siirtäen sekä pullonpyöritystä pelaten.

Koska mun blogi ei ole, eikä sen ole tarkoituskaan olla, mikään hevosblogi, mä en sen tarkemmin jaksa kertoa mun ratsastuksesta. Jos haluatte kuulla meidän tuntien tehtävistä tarkemmin, kannattaa kurkata MiranJosefiinan tai Roosan blogi! Meille jokaiselle jaettiin hoitohevonen ton viikon ajaksi, ja mun hoidokki oli Tupsu, alimmassa kuvassa näkyvä irish cob.

Sää oli onneksi melkein koko leirin ajan tosi hyvä, ainoastaan tiistaina satoi ja jouduttiin aamupäivällä menemään maneesiin ratsastamaan. Muuten olikin välillä vähän liiankin paljon hellettä, ja mä vietin ulkona auringossa niin paljon aikaa että poltin itseni ensimmäisen kerran varmaan kymmeneen vuoteen. :D

Viikko huipentui meidän leirikisoihin, jotka tänä vuonna oli enemmänkin este -kuin leikkipainotteiset. Me oltiin Tupsun kanssa seitsemänsiä kymmenestä kisaajasta. Ei siis mikään huipputulos, mutta mä olen tyytyväinen siihen kuinka hyvin meillä meni se koko rata!

Kaiken kaikkiaan meidän leiri oli tosi onnistunut, porukka oli kiva ja jotenkin tänä vuonna huomasi, kuinka meille annettiin enemmän vastuuta kuin aiemmin. Saatiin touhata ihan vapaasti hevosten kanssa iltaisinkin, mä pääsin klippaamaan, ja muutenkin tehtiin tänä vuonna paljon enemmän itse. Myös teoriatunnin oli tosi kivoja, niin irtohypytys kuin hevosagilitykin.

Sää ei ole pahemmin muuttunut, vaan täällä on edelleen tosi kuuma ja tuuletin pauhaa täysillä tuossa vieressä. Nyt mun pitäisi yrittää keksiä, mitä mä teen vielä tänään ja huomenna. Millaisia suunnitelmia teillä on kesäpäiville?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti